Strona główna      Kontakt          biuro@lotniskotransfer.pl

Masz pytania? Zadzwoń:

 +48 509 878 000      więcej numerów »
Przystępując do programu lojalnościowego transfer na lotnisko Katowice za 30 zł
Konsultanci
Darek:
tel. 509 878 000 5316264
Biuro:
tel. 660 004 937 

ZADZWOŃ

834111210 Biała Podlaska
857338830 Białystok
334762490 Bielsko-Biała
525225330 Bydgoszcz
825921090 Chełm
236804090 Ciechanów
343339790 Częstochowa
556294330 Elbląg
583500690 Gdańsk
957117630 Gorzów Wlkp.
756171099 Jelenia Góra
625842090 Kalisz
324610190 Katowice
412309590 Kielce
632281090 Konin
947213890 Koszalin
123121790 Kraków
134971240 Krosno
767591090 Legnica
656193830 Leszno
814667830 Lublin
862251060 Łomża
422050290 Łódź
184791090 Nowy Sącz
897228960 Olsztyn
775453930 Opole
296931090 Ostrołęka
673571090 Piła
446181230 Piotrków Tryb.
243862390 Płock
616663790 Poznań
167363690 Przemyśl
486855990 Radom
172509480 Rzeszów
257408930 Siedlce
436557590 Sieradz
468113190 Skierniewice
597228590 Słupsk
876181090 Suwałki
913509930 Szczecin
158166160 Tarnobrzeg
146351050 Tarnów
566814530 Toruń
746351090 Wałbrzych
223986045 Warszawa
544219190 Włocławek
717187390 Wrocław
846351090 Zamość
684228130 Zielona Góra
 
Jak rezerwować transfery na lotniska?

1. Rezerwować można bezpośrednio z tej strony on-line samodzielnie poprzez formularz. 
2. Inne sposoby rezerwacji to: emailem, faxem, w recepcjach hoteli, w biurach podróży.
3. Rezerwacja jest dokonywana on-line w czasie rzeczywistym. 
4. Płatność należy dokonać w punkcie sprzedaży lub kartą przy zakupie lub przelewem na konto bankowe określone w umowie zgłoszenie.
5. Po zaksięgowaniu wpłaty, Klient otrzymuje potwierdzenie rezerwacji drogą mailową (bilet).
6. Bilet należy wydrukować i okazać kierowcy. 
7. Rezerwacji transferu należy dokonywać z wyprzedzeniem 2-3 dni. A najlepiej tydzień lud dwa tygodnie wcześniej. W ostatniej chwili wszystkie pojazdy mogą być zajęte.
8. Rezerwacje przyjmowane w dniu wyjazdu mogą zostać anulowane ze względów logistycznych. Należy kierować się informacją o wolnych miejscach w systemie.  
9. Brak miejsc lub informacja - "na zamówienie" określa ograniczoną dyspozycyjność środka transportu i wymagana jest pisemna forma naszego potwierdzenia.
10. Klient ma prawo do bezkosztowej anulacji transferu na 7 dni przed wykonaniem usługi.
11. Brak przybycia Klienta - opóźnienie 20 minut wiąże się z rezygnacją z przejazdu. W takim przypadku Klientowi nie przysługuje zwrot wpłaconej kwoty za usługę.
12. W zależności od ilości osób przejazd odbywa się samochodem osobowym, mikrobusem, busem lub autokarem. 
13. Klient ma prawo przewieźć bagaż podręczny 5 kg, bagaż podstawowy - 20 kg.
14. Sprzęt narciarski musi być w pokrowcach. Inne sprzęty i urządzenia mogą być przewożone za porozumieniem stron i mogą wiązać się z dodatkową opłatą.
15. Dzieci do 12 lat mogą podróżować wyłącznie z opiekunem, a w wieku 13-18 lat wyłącznie za pisemną zgodą rodziców. Dzieci mają obowiązek korzystać z fotelika samochodowego.

Dział Rezerwacji